Zeci de apeluri la Telefonul Copilului

Share dacă ți-a plăcut!

Telefonul Copilului a sunat de 33 de ori, în doar trei luni, la Direcția Generală de Asistență și Protecție a Copilului Gorj. La capătul firului s-au aflat persoane care au reclamat peste 20 de cazuri de neglijare, fiind înregistrate și 2 cazuri de abuz fizic asupra copiilor.

Zeci de apeluri au fost înregistrate la Telefonul Copilului în primele luni ale acestui an. Minodora Sucea, purtătorul de cuvânt al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Gorj susține că, din cele 33 de apeluri, 16 au fost înregistrate ca sesizări care au vizat un total de 30 de copii abuzați. Au fost reclamate 21 de cazuri de neglijare, 3 cazuri de abuz emoţional, 3 de violenţă domestică și două de abuz fizic. De asemenea a mai fost înregistrat și un caz de delencvenţă juvenilă.
Autoritățile susțin că 15 cazuri sesizate s-au şi confirmat. Ca urmare a acestui lucru au fost instituite măsuri de protecţie specială. Este vorba de plasament în regim de urgenţă, plasament familial, găzduire şi protecţie într-un centru maternal.

0253 / 983, “Telefonul Copilului” este un compatiment special din cadrul DGASPC Gorj și este disponibil permanent, 24 de ore/zi, şapte zile pe săptămână, iar apelul este gratuit.

Share dacă ți-a plăcut!
Copyright Protect ! :)