Târgujian luat peste picior de angajații RATB

0
92

Angajații Regiei Autonome de Transport București fac din nou subiectul știrilor negative. De această dată, victima lor a fost un târgujian care tocmai se întorcea de la Paris, unde își petrecuse vacanța. Bărbatul a fost luat peste picior de angajatul unei case de bilete de pe Aeroportul Otopeni, în momentul în care a cerut informații despre o cursă, vrând să ajungă în Gara de Nord. Târgujianul a depus o plângere la RATB, iar reprezentanții unității i-au cerut scuze pentru cele întâmplate și l-au sancționat pe angajatul recalcitrant.

Constantin Țăpuș se intorcea de la Paris unde și-a petrecut vacanța alături de nepotul său, stabilit acolo de câțiva ani. Nici nu a aterizat bine pe Aeroportul Otopeni că târgujianul a simțit că a ajuns pe pământ românesc. A mers la o casierie aparținând Regiei Autonome de Tranport București și a cerut informații despre o cursă, veând să ajungă la Gara de Nord din Capitală. Răspunsul angajatului l-a lăsat însă fără cuvinte.

Gorjeanul a precizat că într-o altă țară, funcționarul a fi rămas imediat fără locul de muncă. Acesta a depus plângere la RATB împotriva angajatului recalcitrant. La scurt timp, târgujianul a primit şi răspunsul de la RATB, care îl anunţa că va lua măsuri împotriva angajatului:

„Stimate domnule Ţăpuş,  Ca urmare a mesajului dumneavoastră, înregistrat cu nr. 41180, vă transmitem că regretam cele întâmplate şi vă comunicam că R.A.T.B. nu tolerează şi nici nu permite comportamentul nepotrivit al angajaţilor, aceştia fiind sancţionaţi atunci când se constata încălcări ale prevederilor Codului Muncii şi ale Regulamentului Intern. Fiecare sesizare primită la adresa unui salariat este înscrisă în fişa sa personala şi se ţine cont de aceasta la evaluarea anuală a angajatului. În vederea evitării unor situaţii similare pe viitor s-a luat măsura atenţionării casierului reclamat, insistându-se pe aspectele vizând comportamentul civilizat, demn şi politicos în relaţiile cu clienţii, iar activitatea sa va fi monitorizată. Facem precizarea că, până în prezent, nu s-a înregistrat cu astfel de sesizări. Va rugăm să primiţi scuze pentru neplăcerea produsă şi totodată vă mulţumim pentru că ne ajutaţi să corectăm unele deficienţe survenite în activitatea noastră!“, au precizat reprezentanții Regieri Autonome de Transport București.