Sute de reclamaţii scrise depuse la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului Gorj

0
391

Cetăţenii au depus de la începutul anului şi până în prezent sute de reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj. Potrivit lui Mădălin Giurcău, şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Comsumatorului Gorj, în perioada amintită au fost înregistrate 574 de reclamaţii şi sesizări scrise .Au fost dispuse măsuri pentru produse în valoare de 55.827 de lei.

Mădălin Giurcău a precizat că cele mai multe sesizări au vizat servicii şi produse financiare, telefoane şi tablete defecte şi aflate în termenul de gaaranţie, servicii de telefonie şi de televiziune. Gorjenii au mai reclamat service-uri auto, servicii de utilităţi – canalizare, apă, energie electrică, defecţiuni termopane, servicii de transport şi altele.

Comisarii pentru protecţia consumatorilor le transmit cetăţenilor să verifice cu atenţie produsele pe care le cumpără. Vizate ar fi jucăriile în mod special. Mădălin Giurcău a declarat că trebuie verificat dacă există avertismente pentru copii, etichete complete sau defecţiuni.

De asemenea, cumpătăroul trebuie să solicite bon sau factură, de care este nevoie pentru a face o reclamaţie la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor.

Mădălin Giurcău a mai declarat că orice reclamaţie legată de o jucărie trebuie sesizată mai întâi vânzătorului din magazin. Ulterior, dacă nu există o rezolvare favorbilă a problemei semnalate, cumpărătorii se pot adresa inspectorului pentru protecţia consumatorilor.